Administrativni referent u Odjeljenju za podršku prodaji (Podgorica)
Uslovi
VSS; Ekonomski ili drugi odgovarajući fakultet
Radno iskustvo nije neophodno
Dobro poznavanje MS Office paketa
Aktivno znanje i upotreba engleskog jezika
Poznavanje bankarskih procesa, proizvoda i usluga
Opis posla i odgovornosti
Učestvovanje u organizaciji podrške i kontrola rada mreže poslovnih jedinica u vezi sa procesima administrativnih poslova (depozitnog modula, upravljanja crnom listom, poljoprivrednih kredita, zatvaranja računa, kontole prelaznih i tehničkih računa), kao i upravljanje primjedbama klijenata, kontrola praćenja naplate polisa osiguranja, upravljanje zadacima koji se odnose na viškove i manjkove u blagajni, upravljanje aktivnostima DMS u dijelu podrške mreži filijala
Praćenje neusklađenosti stanja u bankomatima sa knjigovodstvenim stanjem, neusklađenosti valuta u mjenjačnicama – kursne razlike, zaduženih i proknjiženih mjenica
Redovno i vanredno izvještavanje, priprema izvještaja o radu u okviru svog domena zaduženja, izvještavanje za direktno nadređenog o svim relevantnim aspektima rada mreže i unapređenja rada
Obavljanje svih poslova iz nadležnosti Odjeljenja, kako redovnih tako i vanrednih, u skladu sa procjenom direktno nadređenog i u skladu sa potrebama Banke.
Kako aplicirati
Prijave su otvorene do 06. 07. 2022. godine, a svi zainteresovani kandidati se na oglas mogu prijaviti OVDJE.
Nekompletne prijave neće biti uzete u obzir.
Kontaktiraćemo samo sa kandidatima koji uđu u uži izbor.